mår inge vidare

Hemkommer för ca 30 min sen...inge vidare med mig..ont i kroppen, träningsvärk men oxå troligtvis feber..när jag gick hem från bussen kände jag mig smått svimfärdig...vill inte bli sjuk..jag som ska joba imorrn å allt...får stå ut imorrn vikket fall, torsdag är det ju skola några timmar å sen är jag ju ledig på fredag,. får vila då=) Å så har jag ju hela eftermiddan att vila nu oxå, så ska inte klaga...
Ska läsa lite bloggar å så, sen ska jag slänga mig ner i soffan å slöa en timme eller 2..=)

Kommentarer
Postat av: Lina

tack för din åsikt :)



Får väl se om det blir nån tavla, eller inte... har inte bestämt mig helt 100 ännu.



Ha en underbar dag!

2008-09-16 @ 14:37:36
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0