onsdag

God morgon...eller god å god..men morron är det iaf...
Igår kväll somna jag en stund framför tv:n..men johan fick väcka mig vid 7..haha..problem sen att hålla ögonen öppna, men jag ville vara vaken sen hakv 8 till sjukhuset och även till 8 för att se idol ju..Sen gick vi å la oss..hade svårt att somna dock, ont i kroppe, visste inte alls hur jag skulle ligga..=(
Mår fortfarande inge bra, ont i kroppen och feber, lite förkylt så här på morronen..blir så där lagom kul att jobba, men det får gå helt enkelt...på nått sätt så..
Tänker ta dte lugnt nu på morronen, ångrar lite att jag gick upp så här pass tidigt, men samtidigt är det så trist att ligga å sova tills det är dax att gå iväg, vill hinna vara uppe en stund, kanske dumt idag, vad vet jag, men tar jag dtetlugnt framför tv:n så går det säkert ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0