lite smånervös

Vi fick sluta redan klockan 12 idag eftersom vi kommer gå längre imorrn och dessutom fick en uppgift extra...fast orkar ändå inte sätta mig med någon uppgift nu...
Lite för nervös för det...=) Är ju bara 1½ timme kvar tills jag ska på intervjun...Vet inte varför man alltid ska bli nervös över sånt, ska ju bara träffa en annan människa och prata lite, såna här intervjuer brukar inte vara så fomella, mest sitta å prata lite ju, behöver man ju inte vara nervös över, dessutom var hon ju så lätt att prata med i telefon, så det går säkert jätte bra...Men nervositeten försvinner inte, även fast jag försöker intala mig själv att det inte är ngt att vara nervös över...

Det har vare riktigt ruggigt ute idag, ingen sol alls, kom lite regn ett tag, å kallt är det..tror bestämmt att vinterjackan åker på sen när jag ska ge mig iväg...
Det som var så varmt och skönt ett tag, får hoppas att våren snart är tillbaka.

Nästa gång jag skriver hoppas jag att jag kommit hem och känner mig lättad och glad.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lindis

hur gick de?

2009-04-21 @ 17:17:20
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0