har ajaj

Då var kvällen redan här..funderar ärligt talat på att gå å lägga mig, vilket ju betyder att jag kommer få Johan i säng oxå, han behöver sova...han sover typ 4 timmar per natt eftersom han aldrig kommer i säng.
Har kännt mig typ bra idag, förrutom att jag fått så ont i lungorna, ont när jag andas, ont när jag rör mig å inte tala om hur ont det gör när jag ska hosta. Känner mig lite sådär just nu. Har dock inga problem i sig att andas å så..det går väl över nån gång.=)

Imorrn är det Hultsfred marken, tror det är typ första gången i mitt liv (nästan) som jag inte åker dit...mamma å pappa ska dit, även passa på å fira mina kusiner.. Men jag känner att jag orkar inte en markad till, räckte med Skänninge i år..Dessutom har jag ju en massa att plugga oxå, skönt att bli av med det, slippa ha en massa som hänger över en hela tiden, komme rjag ju visserligen ha hela hösten, men ändå, man kan ju välja om man vill ha hur mkt som helst eller lite lagom.

Ne, sängen väntar, ligga å lyssna på regnet som smattrar mot rutan, ganska mysigt egentligen, det tråkiga är ju att de redan ursmutsiga fönstrena blir ännu värre..

God natt på er.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0