hutter

Sitter här å fryser...burr...
Sen sist har vi hunne äta och tage oss en liten promenad..men kallt å halt så jobbigt att gå ute...men men, skönt ändå att röra lite på sig..Imorrn ska jag träna oxå, ska bli rikigt skönt, ca 2½ vecka sedan bara för att jag vare sjuk så länge..Men nu är jag relativt bra iaf..inte täppt längre...även fast jag använde nässpray för länge..inge skada skedd...Inte så snorigt längre heller..lite, men det håller säkert i sig, inte så värst ont i halsen heller...å hostar gör jag bara nån enstaka gång, så det är inte så farligt med det heller...Så skönt att äntligen få känna sig någorlunda frisk=) Få börja leva normalt och kanske ha lite mer ork...hum..om jag nu får det, är ju så trött...det är jag jämt...gråa vädret är väl en stor orsak...dock så har solen visat sig lite grann idag, sånt blir man glad av, bort med snön och så ca 10 grader varmare och en massa sol, då kanske man äntligen skulle kunna känns isg lite pigg igen..=)
Jag som tänkte jag skulle tage kort på maten idag, gjorde fiskgratäng med citron och dillsås, konstnären i mig spritsade ut potatismoset och det blev så fint, men vi hann hugga in i maten innan jag tänkte på kameran, så sorry...dåligt med bilder även idag.=(
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! maten är en hemlighet ha ha!!! Kan vi hämta dig imorgon kl 8:20? Kram mamma

2009-02-13 @ 16:06:53
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0