soffan är skön

Ups...somnade visst i soffan...1½ timme eller nått...hur skönt som helst, dock är man ju så seg när man vaknar...Tog aldrig nån tablett, huvudvärken gav med sig ändå...peppar peppar...man ska väl aldrig säga för mkt..
Vet inte vad jag gjorde i natt egentligen...har en sån träningsvärk i ena armen...rikigt rikigt träningsvärk..å jag har ju då inte tränat på en hel evighet, men låg kanske och tränade armen i natt eller så...lustigt när man får så där..men men...vet ju iaf att jag på ngt sätt använt muskeln..kan ju vara bra...nån träning blive gjord..haha...=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Jo det är lätt att skriva man har nog lite för bråttom ibland men så är det. Gör ni då? Kram mamma

2009-02-11 @ 19:53:12
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men åhh så vill ja ju inte ha d, d e ju su som ska fixa allt åt mig isf, pucko..=P

Jaa man ska ju bara ta sig tid att byta den me, emn iaf skönt att d va så enkelt, nåt som man iaf själv klarar av..

Humm, jaa d kan d kanske va, jobbigt e d iaf..Får väl springa runt å massera händerna å fötterna hela tiden då..=P kram på dig

2009-02-11 @ 21:45:26
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0