dagen

Ja, idag då...va ju i skolan först, å sen åkte vi å träna som jag skrev vi skulle...men det var rent ut sagt HEMSKT att vara där...det var smockfullt med folk..så efter 45 minuter gav vi upp, jätte svårt att få tag på maskiner.
Så vi åkte hem, la oss å glodde å film, jag somna en stund, å sen vakna jag.nehe?=)
Sen ringde syster yster å vi babbla en stund å sen var det dax att laga till oss lite mat, kokt kycklingfilé med citron, ris och sås till...mums=)
Sen har det vare tv:n för hela slanten...hamnar nog snart i sängen då vi båda är supertrötta.

Min syster har börjat blogga nu oxå..vill ni titta in hos henne så gå in HÄR

Sov gott kära läsare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0