God morgon

Torsdag morgon...jag är sååå trött...men ska på stan med mamma, så kände jag behövde komma upp så jag hinner piggna till lite innan det är dax att ge sig iväg.

Idag får vi säga Grattis till Maria som fyller 25!
Grattis gumman.

Efter stan idag så får jag väl sätta mig och plugga...om det inte får vänta tills imorrn...inte bra att bara dra på det, men är ju ensam hemma imorrn hela förmiddan, så har ju verkligen tid att sitta då, utan att bli störd oxå.

Om man kanske skulle äta lite frukost å sen göra mig iårdning, gissar på att jag måste gå hemifrån om ca en timme eller så, ska ringa å höra med mamma när vi ska träffas.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: ida

men det va USKA du läste till lr? vad är det för kurder denna termin då efterssom det inte verka "kul" japps, vi går i samma klass eller rättare läser samma kurs just nu iaf. nya kurser påbörjas nästa vecka så får se hur det blir då. hehe.. tror nog du är lite avis på mitt tentaplugg =) jag ska läsa några år till. ska läsa mellan 3-5 år och har gått en termin så det är lite kvar. Kram

2009-01-15 @ 09:14:01
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Katja

SV: Åh vad trevlig att höra :)

2009-01-15 @ 11:22:13
URL: http://lyckligaord.blogg.se/
Postat av: Maria Petersén

Tack för sms:et, det var kul att bli ihågkommen. Ha en bra dag, kram.

2009-01-15 @ 14:01:01
URL: http://mariapetersen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0