har tråkigt

Det blir allt lite tråkigt att bara sitta här hemma, johan är hemma men sover ju mest, fastnade här ett bra tag nu...är ju rätt skönt, men nu då? Disken..jag vet...den innan ngt annat...
Står och diska och samtidigt lyssna på vår underbara granne som stått å skrikit i e halvtimme nu..undrar när han ska sluta...vad är värst, skrik eller sång..jag vet faktiskt inte...jobbigt både och måste jag säga...
Kanske skulle ta mig ut på en liten promenad, få lite mer luft och ha ngt att göra nån halvtimme eller så...är ju aldrig fel heller att röra lite på sig...kanske är det oxå bra om jag får lite extra frisk luft, för frisk lär den ju inte vara i denna lägenhet...ganska mkt baselusker som rör sig skulle jag tro...snälla snälla snälla, låt mig klara mig ifrån att bli sjuk...vill verkligen inte det.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0