HELG=)

Då var det helg för mig...eller nästan iaf, lite saker att sitta å läsa imorrn..men slipper iaf att gå till skolan...skönt med tanke på halsen å hur jag känner mig...tror inte jag har nån feber nu iaf, skönt att slippa den, fast är ändå sååå trött..kanske det gråa vädret gör sitt, men förkylningen gör ju så klart mest..hoppas det blir en snäll förkylning, känns så, ont i halsen och är bara lite snuvig...men man vet ju aldrig vad det blir av det.
Rätt ok dag i skolan iaf...när vi hade redovisningen var jag iåför sig jäkligt trött å typ gjorde mitt å var inte med så mkt mer..såg väl förhoppnigsvis ut som om jag lyssnade..men inte mkt gick in...till eftermiddan hade jag piggnat till å dessutom var det intressant att lyssna och vara med en del, så de 2 sista timmarna gick hur fort som helst.=)
Vi ska väl ställa oss om en stund å fixa mat, ska steka pannkakor idag, med glass...fyfy...men så gött för halsen..mat som bara rinner ner typ å så kall härlig glass till det..mkt bättre kan det ju inte bli...=)
Imorrn hoppas jag på att kunna åka å träna...vill att det ska bli 3 gången den här veckan iaf, hade ju tänkt 4, men orkade verkligen inte igår med feber å allt, man ska ju inte träna med feber heller...men visst känns det surt när man planerat å längtat efter att komma iväg...men men, dte går fler tåg...är det för illa imorrn får man väl låta blir träningen då med..tyvärr..men hoppas på det bästa åt mig nu=)
Ska ta å kolla lite bloggar å så nu...=)
Kram

Kommentarer
Postat av: sassa thörnell

kolla gärna in min blogg :D

2009-01-29 @ 19:59:02
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du har också fått något konstigt på din blogg. Kram mamma

2009-01-30 @ 07:16:07
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0