jaha

Det är inte klokt...denna dagen har snart gått...vad har jag gjort då...va nere till affären och apoteket, mer värktabletter behövdes...Köpte även lite kycklingfilé, sen hem å laga mat, blev kokt kycklingfilé med ris och sås...mums mums...=)
Diskat...gör ju inte så mkt annat...=)
Glott på tv och sutte framför datorn...
Svinkallt idag me...blev Johans underställ när jag skulle ge mig ut...värmde ganska bra faktiskt...även fast det ju var kallt...

Fick hem korten jag betsällde från fuji idag oxå...kul med en massa kort...fast lite konstigt, de skulle vara i samma storlek alla, men det var dom inte...nåja...betalar ju bara 29:- för alla 80 korten...

Finns inte mkt mer att säga...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0