Min lilla älskling

Jaha, så kommer man hem från mormor och morfar, hittar Johan sovandes på soffan, känner på han, han är rikigt varm...han vaknar så jag ber honom kolla temp, 39 graders feber och låter rikigt rikigt dålig...fattar inte att han har orkat jobba...får väl se om han verkligen orkar jobba imorrn, det beror ju på åt vilket håll det går så klart...men är han så här så ska han inte gå, så är det bara.



Ska snart fixa ngt att äta, blir nog bara mackor, det duger bra. Inte så kul att laga till ngt då Johan säkert inte kommer äta så värst mkt ändå.

Jag är oxå trött...men det är för att jag ju inte är van vid att gå upp så tidigt som det blev imorse...men men, Johan lär ju somna tidigt så då kan ju jag lika gärna sova tidigt jag med.
Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0