otäcka bilförare och mina föräldrar igen

Det blev mamma å pappa idag igen...är där mkt jag...Men jag tycker ju att det är så trist att sitta själv hemma hela jäkla dan...
Mamma å jag åkte iväg en stund till ikano, blev inget till mig å en tröja till mamma...Denna rean har verkligen vare usel i år, har inte hittat ngt typ...men men, får ge mig ut nån annan dag å kolla, på sånt som inte är rea på. Blev en liten promenad å så mat å fika oxå...nyttigt nyttigt...=)
Sen när jag var pvg hem var det lite otäckt, kom en bil å körde upp precis bakom mig, låg allt för nära så jag gjorde som jag alltid gör, dutta till lite på bromsen så att bromlysena lös till, då brukar folk öka avståndet, det gjorde dock inte den här bilen, han la sig ännu närmre, så han låg där så jäkla nära så jag trodde han skulle köra in i mig precis när som helst...helt skakis var jag fasen...inget roligt alls...Vissa borde verkligen inte sitta bakom ratten.
Kort inlägg även nu...sorry..men finns inte så mkt att skriva.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Ja inte finns det många bra förare det är otäckt ute i trafiken man får nästan räkna med att ingen kan köra, men skönt att det inte hände dig något va rädd om dig. Kramar från mamma

2009-01-26 @ 06:22:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0