städat

Tog tag i städningen på en gång efter att jag skrive förra inlägget...så nu är det lite frächare iaf...finns väl fortfarande att göra, men det får allt duga som det är nu. Det är ju så skönt när det är städat..men det är ju så tråkigt, å varken Johan eller jag gillar att städa, snarare så att båda avskyr det...men det måste ju göras, å nån gång i veckan är inte för mkt. Bara det att idag känner jag mig helt slut efter städningen...är man inte rikigt bra så är man inte. Skönt ändå att vara ledig.
Borde sätta mig å plugga oxå..men jag orkar inte, men Johan jobbar ändå på söndag, kan sätta mig med det då, kommer nog inte ta så lång tid, mest bara läsa å tänka till på lite frågor. Är ganska intressanta grejer dessutom så då är det lättare..men inte idag..inte just nu, men man vet aldrig när lusten faller på.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0