hej hopp

Höll på att skriva ett inlägg förrut när jag var hos mamma och pappa, men då bara försvann det...så typisk blogg.se...men men...Har iaf vare hos mamma å pappa hela dan idag, skönt att slippa sitta ensam hemma, dessutom alltid trevligt att umgås med mamma å pappa=)
Så det har blive en långpromenad idag och spelat wii, å ätit å sånt där oxå så klart.
Ikväll blir det bara lugnt, vi ska väl ta oss lite att äta snart å sen blir det väl tv:n resten av kvällen innan vi går å lägger oss.
Ska imorrn iväg till skolan i 20 min! Ska ha samtal med läraren,. prata om vårterminen och lite för att hon ska lära känna oss, eftersom vi har ny lärare nu. Men Johan skjutsar mig till skolan så lämnar han tillbaka borren till hyresgästföreningen. Slipper jag lägger ner flera timmar på bussåkande för 20 minuter i skolan, känns ju lite trist att ta så mkt tid av dagen annars.
Det var allt för nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0