Mer sommar



Lite mer sommar..Känns ju inte som sommar ute idag när det regnat precis HELA dagen och är så grått och trist och kallt...Visserligen skönt att det är lite svalt ute då jag fått ut värmen här inne..Men ändå...sommar känns det ju inte som...

Eftermiddagen nu har jag spenderat i telefon..syster å jag satt å babbla ett par timmar...så ringer Johan till min mobil och nästan skäller ut mig för att jag pratar så länge..Frågar vad han ville då..Inget...Men aså ursäkta lixom..är han och jobbar å jag ändå bara är hemma spelar det väl ingen roll om jag pratar i telefon...Är han hemma och jag jobbar så åker ju han till jobbet flera timmar tidigare för att sitta där och prata, varför kan då jag inte få sitta hemma och prata i telefon? Blev rätt irriterad på honom och ska ta upp detta i en diskution när han kommer hem..Annica är lite smått arg på sin karl!!
Blir till å åka å handla sen oxå...Måste ha hem mat...Får se var det bär av, jag är sugen på att åka till city gross, så vi kan få hem lite kött...
Nu kom Johan hem.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!! Vad har du lagt ut för bild??? jag ser bara ett kryss. Arg på johan? Ha en bra eftermiddag. Kram mamma

2009-07-06 @ 16:47:27
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej igen!!!! Lustigt med 2 av din bilder är borta från bloggen. Blev det mycket handlat? Vi har hunnit med en promenad utav regn det var skönt. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-07-06 @ 19:31:09
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: ida

hej

bra att du trivs =)

för min del funkar jobbet kanonbra. två veckor kvar innan jag ska byta avdelning, känns väl sådär, men men,. bara gilla läget. måste ju ha in pengar.

jo,vår tur kommer en annan gång. det tror jag på. det är tufft just nu och vi är såklart ledsna. men det gäller bara att bita ihop. det finns en mening med allt som sker och denna gång var det inte vår tur.

Kram

2009-07-07 @ 21:31:12
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0