Söndag=)

Då var det söndag...så skönt..ska bara orka jobba denna dagen oxå... Är tröttare än tröttast..men på ngt sätt ska det väl gå.
Orkade inte blogga igår kväll när jag kom hem, och det skulle ju ändå inte funnits så mkt att blogga om...Jobbade ju ändå bara igår...
Idag är det soligt ute, tror inte det skulle vara det, kan ju vara så att det bara är nu på morgonen...man ska inte klaga på solen, bara det inte är så där kvavt...orkar inte mer av det..
Ska försöka få i mig lite frukost nu och en huvudvärkstablett, så är det tad att åka sen..
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Skönt med ledigt tycker jag känner mig bättre i lungan idag. Ha det bra. kram mamma

2009-07-05 @ 12:28:13
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaaa jättegott och till halva priset med, då känns det bra, har aldrig sett d förrut..Dom hade massa kycklingar också frö 25 eller 11 kroner men fick räcka med revbenen..;)Lite ledig nu då antar, skönt efter den där helgen..Kram

2009-07-05 @ 19:20:48
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0