Ditt och Mitt

Att folk inte kan skilja på Ditt och Mitt...
Det hade tydligen när vi va på det där sexpartyt försvunnit ringar från lägenheten, där vi va alltså.
Så någon av dom som var dör har alltså stulit.
Polisanmälan är gjord, förstår jag verkligen.
Vet inte hur sånt fungerar, men skulle tro att alla vi som var där får komma in på förhör eller nått.
Kunde jag skulle jag mer än gärna ge upplysningar, om jag hade sett eller märkt ngt, men ett förhör med mig kommer ju tyvärr inte ge mycket. Jag var inte ens inne i det rummet där ringarna hade legat.. Jag blir så arg på såna människor som inte kan skilja på ditt och mitt, hoppas verkligen att den som gjort det åker dit.
Det var tydligen personens mormors ringar, så de har ju inte bara ett pengavärde utan ett affektionsvärde oxå. SVIN är det enda jag kan säga...
Och obehag att ha varit i samma lägenhet som en sån människa.

Jag hoppas verkligen att de kommer fram till vem det är och att ringarna inte blivit sålda vidare, utan att hon får tillbaka ringarna och att personen som stal dom får sitt straff.





Kommentarer
Postat av: Becca

tycker inte om rulltårta men annars va de en bra ide!!

2009-06-02 @ 12:39:35
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0