God morgon

Jag är sååå trött...men upp var jag ju tvungen att gå..
Får sova i eftermiddag sen om jag känner att jag måste..
Kommer nog snart vänja mig vid att gå upp tidigt...jobbigt de första dagarna kommer det nog bara bli.
Skönt det bara är en kort dag idag, 7-11..är ju första dagen jag går ensam, men det ska nog gå bra=)
Ser ut att bli ganska fint väder idag, härligt=) Synd bara att det inte var bättre förra veckan, men är ju inte så mkt man kan göra åt.
Ska kolla lite bloggar nu, sen är det dax att käka frukost och göra mig iårdning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa visst blev den tillslut ;P Kraaaam

2009-06-22 @ 15:31:19
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0