Glasögonorm?

Det blev glasögon, som jag ju trodde, så tre par väntar jag nu på, 2 "vanliga" och 1 par solglas..Mycket pengar som försvinner..men inte så mkt att göra åt..måste man så måste man..
Ska bli sååå skönt att vara ledig i 3 dagar nu=)
Ont i huvet har jag idag...Sååå jobbigt...Men skulle ju tro att det bli bättre med glasögonen sen..om ca 3 veckor ska de komma...Och sen kommer jag inte känna igen mig själv längre...man ser ju lite annorlunda ut.
Vi ska fixa lite mat här nu..är sååå hungrig, kyckling, ris och currysås blir det=)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Något mat över? vore gott med kyckling, ris och currysås, pappa kan ju inte äta ris ännu tyvärr. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-05-07 @ 19:06:46
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0