huvudvärk

Har en oerhörd huvudvärk..
Mamma ringde förrut och frågade vad vi hade för väder..nja, någorlunda, mulet men inte mkt mer än så..
Dom hade haft åska å grejer...Direkt när vi hade lagt på kom det så klart hit oxå...av med dator å allt...vill inte att det ska slå ner i dator å tv å allt...
Efter nu regnar det för fullt och jar fick en så extrem huvudvärk...sååå jobbigt är det..Vore skönt att somna en stund...men då piggnar jag ju aldrig till, jobbigt värre. Men skönt vore det=)
Johan slutar om ca 4 timmar...=) Ärligt talat så har dagen gått jätte fort idag, är väl för att det blev några timmar med plugg förrut, mkt tid som gick då=)
Hur jag ska spendera tiden nu vet jag inte, blev sugen på att baka när mamma nämde det, men känner ändå att jag inte orkar..bara tänker på all disk det blir..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0