Måndag

God morgon på er!
I natt har jag fått sova=) Fast är riktigt trött ändå...Piggnar säkert till under dagen.
Idag vid 11 ska jag till mitt gamla jobb å skriva på lite nya papper å så där, så jag kan jobba där igen. Efter det ska jag till Tornby med syster, hon hade hittat nån mobil hon ska ha, så följer med då, så ska vi gå runt lite där ute oxå.

Mamma ska idag till sjukhuset oxå, få börja med nån ny sorts medicin, som hon kommer få via dropp, så blir liggandes på sjukhuset i ca 4 timmar..Kanske inte det roligaste, men vi får hoppas att det iaf hjälper henne. Vill att du ska må bra mamma.

Johan jobbar delat idag...snäll jag är som åker iväg då va? Brukar bli så..haha..ne, även om jag inte skulle träffa syster idag skulle jag bara precis hinna hem när det va dax för Johan att åka iväg igen..Han har ganska kort rast mellan passen idag. Men han slutar 19:13, så åker å hämtar honom då så kommer han ju hem i ganska bra tid ändå. Skönt för mig att kunna ha bilen för en gångs skull..Händer inte ofta..Håll bara tummarna för att den sköter sig lika bra som det faktiskt gjort sista tiden.=)

Va på Ikano en stund igår me..Köpte lite julklappar, skönt att vara igång med det kan jag lova=) Har fortfarande dock en hel del problem med vad man ska köpa..



Undrar om det kommer att bli sol idag..tror de sa att det skulle regna..Men just nu ser jag lila/rosa himmel utanför fönstret..blir det sol tackar jag..För som det var igår, det vill jag inte ha..Det regnade verkligen hela dagen, å inte lite heller..
Ne, har inge mer att skriva om nu.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0