Är läget verkligen värt 18 000 000??

Satt å kollade en massa villor å sånt där..har inte hamnat i soffan med boken än...
Men kolla in DETTA huset.. Å så ska man tänka på att utropspriset är 18 000 000... Huset är ju inte mkt att ha alls..ärligt talat...
Priset höjs ju om läget är bra, å vatten höjer ju priserna otroligt mkt..men detta..Jag tycker nog att det är lite väl mycket...

Det förvånar mig ganska mycket, man kollar alla dessa dyra hus, på 4-8 miljoner, vissa är ju så klart hur fina som helst, men ligger de vid vattnet och kostar däromkring, då är de många gånger inte ens särkillt fina...Hur kan man ge så mkt bara för ett bra läge? Jag skulle aldrig göra det..

Aja, nu ska jag inte sitta här mer..nu får det vara bra..=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Bodil

Anledningen till att hus med sjötomter blir så dyra är ju just läget. Huset kan man förändra i det oändliga, medan läget är som det är. :)

2009-10-10 @ 13:18:31
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0