Hjärnan behöver vila

Trodde inte jag skulle sitta så länge som det blev...Nästan 4½ timme..känns jätte bra och har endast en uppgift kvar i näringsläran och renskrivning..Det går undan när man väl sätter sig, skönt så jag vet inte vad=) Men nu blir det inget mer pluggande för idag..Tänkte jag skulle göra klart kursen imorrn sen å skicka in den..Så återstår bara en endaste kurs sen..Helt otroligt=)
Johan har nu slutat för en kvar sen så han dyker säkert snart upp..Hade tänkt å fixa nått ätbart till dess, man har inte riktigt haft tid. Vi får ta oss något lätt innan träningen bara..smörgås eller så
Ska bli riktigt skönt att komma iväg å röra lite på mig nu när man suttit still så pass länge.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0