Kallt

God morgon!
Idag är jag uppe tidigt...Ska nämligen till skolan idag..Hoppas att jag piggnar till lite snart för jag är obeskrivligt trött, ögonen är knallröda och hålls knappt uppe... Hinner jag inte piggna till innan jag ska gå gör jag det kanske när jag kommer ut, för idag är det kallt..0 gradigt..
Efter skolan åker jag hem en stundå umgås med Johan som är hemma på timmar, å när han åker iväg igen tror jag att jag ska iväg å träna, lite trist själv, men annars blir det inte förrän på lördag..Fast det är klart, imorrn förmiddag kan jag ju oxå..hum..mindre folk då..Får se i eftermiddag hur det känns så..Hur trött jag är helt enkelt.
Behöver plugga idag oxå, så en del av eftermiddagen kommer att bestå av det.
Allr för mig just nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, joo ja tänkte att imorn börjar ja ju inte förns 16.35 så då ska ja skriva..men nu börjar ja ju jobba om 1½ timme typ så orkar å hinner inte nu när ja gick upp såhär sent..:/

Igår va ja mest hemma å glodde på tv, mådde lite illa å så, men tod mig iväg å träna på kvällen sen me iaf..

Å du har ju din enda skoldag idag me ja, jobbigt..

Ha d så bra..Kramar

2009-10-21 @ 09:50:56
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0