Måndag morgon

God morgon!
Det blev lite dåligt bloggat igår, men det gick inte att komma in på bloggen på hela eftermiddagen och kvällen, så kunde inget göra.
Idag ringer sjukgymnasten klockan 9, får jag se när jag får en tid dit. Blir det idag, som jag inte tror så blir det nog inte så mkt mer än så. Ska jag inte dit idag så ska jag träffa syster, stan eller ikano blir det...vädret får nog avgöra vilket det blir..stan är ju inget kul om det regnar, då är ikano bättre så man får gå inomhus hela tiden=)

Igår då..gjorde inte så mkt, blev ett par promenader i det härliga höstvädret, annars satt vi mest å kollade på tv:n..en lugn å skön dag helt enkelt=)

Ne, händer det inte så mkt finns det inte så mkt att skriva om.
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan,dags att träffas för lite höstmys snart?!

2009-10-19 @ 17:12:00
URL: http://mariapetersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0