Ni skulle sett

Blev tidig morgon här och kommer nog vara helt slut ikväll sen..men skit samma..va ganska kul att vakna vid halv 6 ändå..
Där låg vi å sova så gott å så ringer Johans mobil..det är jobbet, Johan får PANIK, flakande blick, magsmärtor. Å skriker, FAN, VAD ÄR KLOCKAN?? Å jag bara, det är ingen fara, du börjar inte förrän typ 8..Han trodde han hade försovit sig...=)
De ringde iaf för att fråga om Johan kunde byta pass å börja tidigare. Ett längre pass, hela 3 timmar längre..dock delat..Men det tog han.
Men ni skulle sett honom alltså..säkert därför jag inte kan somna om..ser bara Johans panikattak framför mig..Stakarn..
Idag blir det för min del stan med mamma, å sen när jag kommer hem blir det till å plugga.
Men först nu ska jag lägga mig i sängen en stund till å bara ta det lite lugnt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0