Och så var det kväll

Det är kväll, det är mörkt, jag är trött...haha..fast tillräkligt sent för att lägga sig är det ju tyvärr inte..kommer vakna klockan 4 om jag lägger mig nu!!
Gjort under dagen då? Inte så mkt faktiskt...Haft ont i en tand, ont i huvet, la mig då på spikmattan...så skönt, låg där å hade det skönt i ca 25 minuter, sen bort med den för att ligga kvar i sängen en stund till..=) Somnade och vaknade först när Johan kom hem, då det bar iväg för att tända lite ljus...Vi va inte ensamna..fast det hade vi ju å andra sidan inte räknat med heller..=)
Hem det bar och lagade lite mat, sen har det tup vare soffan som gällt.
Just nu ligger Johan i badet å jag passade på att sätta mig här en stund.
Ska väl snart ta å kolla dansbandskampen, tycker väl inte det är så bra, men finns inte så mkt annat att titta på ju..
Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0