Shopping=)

När Johan åkte till jobbet åkte jag till syster, lite senare sen gick vi in till stan.
Köpte mig en vinterjacka=)



Den kanske inte syns så bra här..men skit samma..Har egentligen redan en vinterjacka, men endast en sån där i filt å den är inte alltid jätte praktiskt, som när det snöar eller regnar..blir lätt förstörd då..Kanske inte den skönaste när man ska ut å gå heller..Så då känns den här bra. Billig oxå, ordinarie pris 1400, nu 690 på inter sport, så priset tycker jag va ok.=)

Köpte även halsduk och en mössa, ska då inte frysa i vinter=)



Syns väl sådär här oxå..Är inge bra på att ta bilder..bara för det bjuder jag på en bild med mig på och nya halsduken och mössan..



Gos mys helt enkelt=)
149 för halsduken och 79 för mössan på åhléns..
Lite pengar gick det idag...Men ibland måste man ha lite nytt, å frysa i vinter, det vill jag då inte göra..=)

Sen åkte jag hem, dax å plugga...eller mest renskriva..han med det mesta innan unga mödrar, sen kolla jag på det å sen var det bara sätta sig å renskriva igen..
Men nu är det klart och in skickat=) Så skönt så=) 2 kurser kvar och ev om det blir nån kompletering på uppgifterna..hoppas ju på att det inte blir det, men man vet aldrig..Kan ju ha missuppfattat något å så där..

Nu ska jag snart slå mig ner i soffan igen..tv:n väntar=)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken snygg jacka, den påminner om min nya från Stadium som finns på min blogg och den kostade 1299.

Det var dun i min jacka och Emma hade köpt en lika dan jacka som min fast svart.

kram

2009-10-26 @ 20:49:45
Postat av: Lindis

åh va snygga saker... nu blev ju ja med shopping sugen ;)

2009-10-26 @ 22:00:41
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Terese

Du kommer nog inte frysa, den ser varm ut, jag tål dun(har både täcke och kudde och nu jacka i dun) som tur är.

Fast det är många som inte tål dun vet jag.

Kram

2009-10-27 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0