Var tar tiden vägen?

Trots att jag gick upp så tidigt så har jag inte fått mkt gjort..eller det har jag väl men det känns inte så.
Satte mig och skulle fixa med tackkort, å det där med att sätta sig i beskära och redigera å allt..det tar sin tid..Men nu så, nu är alla utskrivna, ska jag bara köpa mig en penna som jag kan skriva med på korten oxå, känns lite personligare att skriva sitt namn för hand..=)
Ska ju till stan, så kan ju fixa det då, så jag sen får iväg korten så fort som möjligt, gärna redan idag, men vi får se vad jag hinner med.
Nu måste jag iaf få i mig lte frukost innan det är dax att gå till bussen.
Kram

Kommentarer
Postat av: M - som i mamma

Det är nog så man får se det, framåt. Och göra om, göra RÄTT - som lotta säger -.



Jag önskar dig en bra dag!

massa kramar M

2009-10-05 @ 12:55:15
URL: http://waytolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0