Blir så arg!!

Kommer ner till tvättstugan och möts av detta.





Torktumlaren är ur funktion...
Tro man blir glad?? Vi som torktumlar nästan allt!!
Nu ska tvätten istället få hänga i detta urdåliga torkrum.



Inget blir tort i det där äckliga rummet..hatar det..
Hatar i å för sig hela tvättstugan..Brukar aldrig tvätta själv, vi brukar alltid göra det tillsammans, men jobbar Johan så gör han...Å självklart när man är ensam omk skiten så funkar inte maskinerna...
Skulle inte förvåna mig om nån av tvättmaskinerna ska krångla nu oxå...då ställer jag mig å skriker...=)



Snälla rara tvättmaskinerna, håll iaf idag, eller iaf nu under de timmarna som jag tvättar..SNÄLLA=)

Nu ska jag väl ta å sätta igång med pluggandet, trots att jag är lite smått arg..
Lite lugn musik får jag hoppas får mig lite gladare..=)
Kram


Kommentarer
Postat av: Lindis

blää i tvättstuga 1!!!!! där ska ju vi tvätta imorrn :S

2009-09-07 @ 16:43:05
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0