Dagen

Som vanligt har dagen gått super fort...
Syster kom runt halv 11, runt 11 började hon måla mina naglar, var klara nån gång efter 12! Vilken tid det tar..Men det ska ju torka mellan lagren..
Blev mkt bättre än när jag gjorde det själv, dock så gick jag emot en massa saker som gjorde små jack i lacket...men aja...synd bara på nära håll, å så nära får ingen se..haha..=)
Sen gav vi oss in till stan iaf, köpte mig en ny plånbok och så en smart sak som man hänger disktrasan på så man slipper ha den runt diskhon hela tiden, den är ju ALLTID i vägen...
Sen hem, Johan kom hem strax efter med huvudvärk, så tog å masserade huvet på honom en stund med lite tigerbalsam, sen gick vi iväg å köpte lite tortillabröd så gjorde vi kycklingtacos som vi nu precis mumsat i oss.
Nu blir det slöa framför tv:n hela kvällen tills det är dax å gå å sova..
Johan ska ju upp å jobba imorrn igen, å jag ska upp å träna, bäst att sova ordentligt innan så man orkar lite=)
Ska sätta mig å kolla Nigella nu.
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0