Skolan igen

Ska snart iväg till bussen, skolan i eftermiddag igen..Är ju ganska skönt att vara ledig förmiddagen och sen åka in bara för ett par timmar...Fast föredrar nog ändå att gå 8:30-12, så man är ledig sen lixom..
Idag ska vi få papper om en ny kurs, så sen blir det till å plugga en massa..Underbart härligt..eller nått..
Förmiddagen satt jag å pratade bort med syster i telefon, tills jag insåg att det nog var dax för mig att börja göra mig iårdning lite.
Idag slutar Johan å jag samtidigt, å så är han ledig imorrn, å lika så jag, som jag vet än så länge iaf..Man vet aldrig vad som händer.
Ganska soligt ute idag, härligt, men de har ju sagt att sommaren skulle komma åter idag..Nåja, vi får väl se hur länge den håller i sig denna gången..en dag eller så..=)
Ne, ska ta å fixa mig lite mer nu innan det är dax att gå iväg till bussen.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0