Tandvärk

Har ont i min ena tand, den jag är sååå orolig över som det är.. Har en spricka i ytterkanten av den tanden, som de försökt laga, men det kommer ju inte hålla i evigheter så det blir en krona när den inte håller längre..
En tand som egentligen inte borde göra ont eftersom den är rotfylld, men är det ytterkanten så kan den tydligen kännas ändå..
Men det där med att sätta in en krona är ju inget roligt, är ju ingen billig sak att göra...
Har dock haft ont förrut i tanden, håller i sig kanske nån dag, men blir lika skraj varje gång..vill inte att den brister.

Idag då, förmiddagen passade jag på att plugga lite, sen kom Johan hem å vi lagade lite mat å så. Sen åkte han iväg för å jobba igen å jag fastnade framför tv:n...Fast är så trött idag, å ont i halsen börjar jag få..jobbigt värre..får ju inte vara sjuk i helgen ju.

Kvällen då, om en timme börjar unga mödrar, då är jag fast framför tv:n igen..efter det ska jag fixa nån kvällsmat, Johan kommer hem runt 8, strax innan skulle jag tro.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

javisst, det är såklart helt okej :)



Bara hojta till när du bestämt dig!



kram

2009-09-30 @ 13:13:52
URL: http://nondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0