Långfredag

En sån där dag som ska gå låååångsamt..Fast det tvivlar jag på...För de dagar jag ska gå på brukar gå fort som jag vet inte vad...
Känns lite trist att jobba hela påsken, men får helt enkelt tänka på alla extra pengar det ger:)

Hur ska ni fira påsken då?
Vi brukar inte göra nån jätte stor grej av det, äta lite mat å så där bara..Påsken är ju egentligen inte så stor.
Får iaf lite påskmat på måndag då vi ska hem till mina föräldrar.

Idag blir en lugn dag framför tv:n. Kanske en promenad oxå, är ju fint väder och ska vara fint idag:)
Ska sova så mycket jag bara kan idag, är så otroligt trött, så sömn kommer att behövas om jag ska orka dessa 3 nätter nu.

Önskar er iaf;
GLAD PÅSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0