Fredag

God morgon!
Fast egentligen har jag redan varit vaken en timme...Jobbigt när man inte kan sova..Men till slut ger man upp när man bara ligger och vänder och vrider på sig och inget hjälper.

Igår jobbade jag min nästa sista dag, sista dagen jag jobbar är på torsdag. Inte för att jag jobbar mycket alls nu, men ska ändå bli skönt att få gå på havandeskaps penning, slippa åka iväg för de där få timmarna på torsdagarna. Och så slippa just att vara sjukskriven, smärtan kommer ju inte försvinna för det, men ska bli skönt att slippa säga till folk som frågar att man är sjukskriven..

På söndag ska vi iväg och kolla på en lägenhet.
En 4:a i Malmslätt, med en hyra på en helt ok nivå. Får hoppas på att den är något att ha:)
Kommer väl visserligen att vara riktigt jobbigt att flytta som höggravid och foglossning och hela köret...Men jag får göra så mkt jag orkar, sen får det bli Johan och folk som är snälla och hjälper oss som får fixa resten. Vore skönt att komma ifrån denna lägenheten. Men är den andra dock inget att ha, då får vi bli kvar ett tag till, har ju iaf tak över huvet:)

Tänkte jag skulle se om jag kan hitta något att titta på på tv:n...skulle ju inte skada om jag somnade en liten stund till..Kommer aldrig att orka med dagen annars...Somnar vid 5 i eftermiddag eller nått..:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas den lägenheten är bra även om det är jobbigt att flytta som höggravid.

Här kommer ett tips på en god tröja och det är en väldigt lik modell som du redan har så därför sänder jag tipset.

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productId=232187



Jag vet ju att du har sådanna som du har köpt på åhlens men just nu är tydligen extra bra pris på ellos.

Har köpt den grå och ska även köpa 1 lila och 1 svart.

Dom är jätte fin kvalite på och väldigt mjuka.

Kram Terese



2010-08-20 @ 15:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0