Nu äntligen finns orken

Jag orkade verkligen inte sätta mig igår å lägga in bilder å ha mig...Men nu så...Fast svårt att få några bra bilder som verkligen visar hur mkt snö det är...

Aja, några kommer här iaf.



Kan ju börja med att visa att den dagen då det var snökaos och blåste så förskärkligt så snöade det in genom vårt ventilationshål!! Snö som frös till is och inte helt har smält än!! Kan ju tro vi har minusgrader inne...



Det hade blåst på en hel del snö på våra fönster oxå..



Här har vi fått skotta fram bilen, ser kanske inte så farligt med snö ut..Men man ser bätter på nästa bild.


Orörd böljande snö...Stolpen som siffrorna står på är ca en meter hög.



Snö nästan upp till knäna!!




Johan vågade sig inte riktigt lika högt upp...=)


Förrän vi skulle posta brev och han skulle ta sig över denna högen..






En allt för vanlig syn denna vinter!!



Bild "stulen" från mamma Frågan är ju vart de ska lägga all snö??



Även denna bilden "stulen" från mamma.. Pappa som va tvungen att skotta taket på garaget!!

Ja denna vinter blir ngt att minnas...Den saken är så säker...

Tyvärr kommer det ju mer snö...I natt har det kommit nån halv dm igen...Å det snöar fortfarande...De har sagt plusgrader och regn tills på fredag..Lita på att jag hoppas på att det blir det!!

Om ni undrar varför texten är kursiv så undrar jag det med...Det går inte att få bort..blogg.se är lika underbara som vanligt...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja tänkte hela tiden på att d va så konstigt att du hade kursiv stil å till sist fick ja ju veta varför;)

Sjuuukt med alla denna snö asså, men kul att ha lite minnen från d..Kanske oxå borde ta lite kort, om man nu orkar ge sig ut i snön...:/Kraaam

2010-02-23 @ 11:09:14
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0