Söndag kväll

Då var det redan söndag kväll.
Tiden går så fort som vanligt.
Mår lite sådär alltså...
Förkylningen vill inte ge med sig, känner mig relativt bra stundvis och mår dåligt ibland.
Va säker på att jag hade feber, men tempen visade 37,0! Fast för min del är det undertemp, ligger i vanliga fall på 37,5 så kanske är det därför det känns i kroppen, den är inte riktigt i balans lixom.
Å trött är jag så jag vet inte vad. Förkylningen tar kål på mig. Hoppas den ger sig snart. Å som vanligt kan jag ju tjata om våren..då allt ska bli mkt bättre..haha...fast då sätter pollenallergi igång istället...Å frågan är ju om det är så mkt bättre...Men åtminståne så slipper man ju iaf snö och kyla.

Ikväll blir det blåsningen, skrattar så jag dör när jag ser det fasen...så kul det kan vara..=) Härligt när man får skratta gott ibland.

Vet nu även när vi tar över mamma å pappas bil, ska bli skönt med en "ny" bil till sommaren=) Så i början på Maj så tar vi över den.

Blir så jäkla sur oxå.
Skickade en intresseanmälan på en lägenhet å fick svar att vi får gå och titta på den och sen bestämma oss innan den 10:e Februari.
Vi har hållt på att ringa, förmiddag, middag, eftermiddag och kväll sen i fredags. men numret som vi fått är ett mibilnummer som personen har AVSTÄNGD!! ja mobilen avstängd alltså. Vi har lämnat medelande osv, men inget hört!
Nu är det ju typ kört..Imorrn kan vi kolla på den, jag går ju på först på kvällen, men sen går det inte, jag kommer hem tisdag morgon å Johan åker och jobbar till eftermiddagen, jag sover ju..Onsdag som är sista dagen sover ju jag å sen åker Johan och jobbar.
Vi ska imorrn ringa uthyraren på Akelius och fråga hur vi ska kunna titta på lägenheten när vi inte ens kan komma i kontakt med den som bor där.
Blir bara liiiiiite irreterad!!

Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer
Postat av: ida

lustigt o jobbigt det med lägenheten. men hoppas det löser sig.

vart ligger den då?

kram

2010-02-08 @ 07:28:28
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: ida

haha.. låter bra för er.

nejdå, usch vad tråkigt.

2010-02-08 @ 16:12:44
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja hyresvärden är väl inte den bästa men är lägenheten fin så ja okej. Ha en bra natt.Kram mamma

2010-02-08 @ 18:24:47
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0