Hes

Vaknade klockan 6 imorse av att jag inte kunde andas..
Eller det kunde jag ju om jag bara vore så smart att jag andades genom munnen...Men var helt täppt i näsan iaf...´Nässpray är bra grejer då:) Kändes som om jag hade lite feber oxå, men vet inte.. Låg sen och funderade på om jag skulle gå upp eller sova vidare, hade sån jäkla hosta oxå...Men somnade om på nått sätt å sov sen till 9. Mycket skönt.:)

Johan ringde precis för att prata lite...Han la på nästan lika fort igen eftersom jag knappt har nån röst å han tyckte jag skulle spara på den lilla röst jag har..
Önskar jag kunde äta en massa strepsil, men de ska man ju undvika som gravid...Annars tycker jag de är himla bra ju..
Känns som denna förkylning aldrig kommer att bli bättre..
Kanske ska vara glad att det inte är 30 grader varmt nu när man mår som man mår..Men lite sol skulle ju faktiskt inte skada.. Man blir ju lite piggare och på bättre humör på så sätt.



Tyckte egentligen att Johan skulle krypa in och lägga sig där inne...Men han ville inte offra sig för konsten:)

Idag blir som alla andra dagar..Lugn...Johan kommer hem vid 13:30 ungefär, så slipper sitta ensam hela dagen iaf:)

Helgen då..Var oxå lugn..
I lördags var vi dock hos mina föräldrar.
Kollade så klart på det fina bröllopet.



Sen blev det grillning..
Fast regnet öste tyvärr ner..Stakars pappa fick stå där ute med paraply över..:)
Gott var det iaf:)

Mycket mer hände inte i helgen..
Är man inte på topp så finns inte så mkt ork till att göra så mkt tyvärr.. Sen är det ju ganska skönt att bara ta det lugnt oxå:)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0