Ojojoj....

Jag va hur trött som helst imorse och somnade gott...Vid 12 dock drar Johan igång damsugaren! Tack sötnos lixom..Gick upp å skällde på honom och gick till sängs igen och tvingade Johan klia mig på ryggen så jag lättare skulle somna, då drar nån kär granne igång och borrar!!
2 timmar tog det innan jag somnade om, vid 15 sen skulle Johan ut med lite skräp och börjar prassla med papperpåsar...Då var det alltså dax att vakna igen..
Sen hafr jag inte sovit mer...
Just nu är jag tröttare å tröttast verkligen...Gör ont i ögonen att hålla dom öppna..
Ska äta lite snart nu å sen tror jag faktiskt att jag ska vila ögonen en halvtimme innan det är dax att göra mig iårdning.
Imorrn jobbar iaf Johan till 14..så då ska jag sova=)
Dagen jag går av brukar jag egentligen sova som längst till 12, men eftersom jag ändå går på onsdag igen så har jag bestämt att inte väda tillbaka dygnet så mkt denna gången. Ska sova tills Johan kommer hem imorrn, om jag kan=) Kan nog behöva den där sömnen...

Hoppas på en liiite varmare natt i natt, va närmare -10 grader natten som var. Å det är verkligen INTE skönt att vara ute i. Är dock väldans glad över att de hade fel om snön..Det skulle ju typ snöa hela helgen sa de ju först. Det som kom var ju lite lite i fredags morse.
Mer snö tycker nog inte jag behövs..
Önskar att det kunde bli lite varmare så all skit bara smälte bort och att det kan få bli vår nu.

Nu lite mat och sen hoppas jag på en luuuugn natt=)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0