UVI

Till slut kom det till sin rätta iaf..
Jag kom ner till VC och har nu fått antibiotika för UVI.
Fick gå snabbt ner dit, men när jag väl var där blev det en evig väntan..De fick nämligen klämma in mig mellan inbokade patienter. Jag va allt lite sur på dom när man inte kom fram, men nu i efterhand när man ser hur bra de löser saker ändå så inser man att man inte ska klaga.
De får behålla sitt goda rykte från min sida.

Kvällen nu kommer att bestå i tv:tittande..Mår ju inte riktigt bra med lite småfeber å toabesöken. Kommer säkert att somna tidigt ikväll oxå..Men det gör inget.
Johan är ju och jobbar och kommer hem först vid 24, så jag har ju ingen att vara social mot. Så kvällen blir Halv 8 hos mig, Håkans bar och Hollywood fruar..Får se om jag orkar vara vaken till 22, annars får jag spela in.

Jag vet att jag blivit väldigt dålig på att blogga. Bloggar sällan och bilder de lyser med sin frånvaro... Lusten finns inte riktigt här, har ju inte funnits på ett tag tyvärr, men vill ändå inte lägga ner bloggen. Så fortsätter så här med ngt enstaka inlägg ibland och tillslut kommer kanske blogglusten tillbaka på riktigt.

Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm... ja har lite rulltårta över om du vill ha ;)

2010-03-29 @ 19:50:05
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis
Postat av: Susanne

Hejsan!!! Ja hoppas du blir bra snart det brukar ju släppa ganska fort när man får penicillin. Själv ska jag till vc och kalla mitt blodtryck. ha en bra dag. Kram mamma

2010-03-30 @ 08:10:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0