Det behålls som det är

För att alla ska veta.
Har fått fram att det är en som gett ut lösen, till en person som skulle fått det bara denna personen frågat.. Men men.. Annars är det nog som ni skriver, att man läser från olika datorer och det registrerar då fler.
Så det var inte riktigt så illa som jag trodde..
Men inget mer att ge ut lösen osv nu.. Fråga mig istället om ni får ge ut lösen så vet jag ju om vilka smo läser iaf.

Idag är det strålande väder :) Lillkillen ligger just nu och sover, men måste hinna med en promenad lite senare sen, får inte gå miste om denna underbara sol :) Om det bara vore varmare oxå så man kunde hoppas på vår.. Men men..det dröjer..

Nu är det bestämt när begravningen än, den 17:e mars blir det. Tanken var att det skulle bli tidigare egentligen, men det var tydligen ganska fullt och skulle vi ha på en lördag som först var tanken så hade vi fått vänta ända till april, känns lite för långt fram.

Nu ska jag ta och slöa lite, så får jag se vad som sker först sen, antingen blir tvätten klar först eller så vaknar lilleman...jag hoppas att lilleman sover ett tag dock, så han vaknar pigg och glad sen :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja då var man hemma. Då vet vi när det blir begravning men vilken kl tid är det? Ska medela mina kollegor om att det blir den 17mars då tar jag semester. Jag medelar även mormor och morfar. Vi hörs kram mamma

2011-02-22 @ 18:32:38
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0