Mår sådär

Förkylningen sätter sig..lite småfebrig idag.
Men det brukar vara så skönt med lilleman på förmiddagarna, han vaknar mellan 7-8 för att äta och somnar sen om och sover 2-3 timmar till.
Idag vaknade han 7 och jag visste då att innan 8 sover han och även jag får sova... Så blev det inte idag, han somnade nu först..2 timmar tog det alltså..
Jag har ju då hunnit piggna till lite, är fortfarande trött å så, men nu är det ju så sent in på förmiddagen så det känns som om jag inte kan sova nu... Hade lixom tänkt att sova till 9... Men men, det blir inte alltid som man planerar, å det blir det framförallt inte när man har en liten lilleman som bestämmer..haha :) Älskade lilla ungen.

Imorrn sätter jag lösen på bloggen, så börjar bli sista chansen för er som vill fortsätta läsa att tillkännage vilka ni är.
Ni är BRA MÅNGA FLER som läser än som bett om lösen.
Jag skickar ut lösen till er som sagt till så fort jag satt det på bloggen imorrn.

Idag kommer det bli en luuuugn dag... En dag framför tv:n har ju aldrig skadat, å så en massa mys med lilleman, å lite lek så klart, även om man inte mår som man ska måste man ju ändå ta sig orken till honom iaf.

Igår möte jag och Ludvig upp mamma/mormor på stan och sen följde vi med hem dit till Johan kom och hämtade oss på kvällen.

Idag slutar Johan lite tidigare iaf, runt 16 tror jag och han är väl då hemma runt 17. Skönt när man får några timmar tillsammans än som igår då det nästintill bara är till å lägga sig och sova på en gång.

Hoppas ni får en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Madeleine

rikards mamma vill gärna ha lösenordet med. om det är ok i så fall kan hon få det av mig då

2011-02-03 @ 15:03:01
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0