Glass

Köpte innan vi började med LCHF hem Alvesta vaniljglass



Så kallad LCHF glass.
Tog och provade en liten kula nu efter att jag ätit, sååå besviken jag blev, det smakar inget, eller jo, nån lustig bismak, förmodligen av sötningsmedlet som är i. Jag har aldrig känt av bismak av sötningsmedel i typ lightläsk å sånt, men i den här glassen kände jag en massa.. Kanske är chokladsmaken bättre som finns. Just att kanske chokladsmaken döljer lite mer av bismaken, vaniljen dolde den iaf inte.



Perfekta små skålar vi köpte oss i Danmark iaf. Svårt att se hur pass liten den är på bilden, men har en tesked som ligger i.
Men som sagt, den glassen var verkligen ingen höjdare..


Kommentarer
Postat av: susanne

Jag tycker ju att den där glassen är mycket söt, har provat melon och den är lika så. Men du får prova chokladen och se om den är bättre.

2011-09-03 @ 08:29:45
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0