äntligen är helgen över

Men så jag säger då...men jag är så trött så jag håller på å dö....blä...men nu är det över...nu blir det slappa...skulle vilja ut å gå egentligen...men ska jag vara ärlig så bär knappt benen mig, har så ont, sprunge fram å tebaka hela dan...helt underbart väder är det ju annars idag, satte mig en stund på balkonen med ett par av de gamla, man får passa på...=)
Hungrig är man oxå...blir onytighetsmat idag, karrékotletter med pommes å rödvinsås...men det ska bli himla gott. Till det ska vi dricka cola...ja, man måste få äta lite gott när man slitit hela helgen.=)
Nu ska jag kolla lite bloggar å se, sen tror jag vi fixar mat.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0