måndag då...

En så här dag efter en så helg som det varit brukar jag bara slöa hela dagen, så blir det ju dock inte idag, ska strax iväg till stan, ska vara på arbetsförmedlingen mellan 9-15, fast max till 15, hon sa när jag var där att det bruar sluta långt innan, men tiden är väl satt bara för att eller nått sånt. Kommer väl vara lagom pigg när jag sitter där...men men, som hon även sa, detta är kanske inte jätte mkt för mig eftersom jag har min plan redan, jobba fram till hösten och sen plugga, och det är vad som kommer att tas upp idag, vad man ska göra för att få jobb...men hon tyckte väl ändå att jag kunde gå på första sån här för å lyssna lite...känns det onödigt? JA, men det är väl bara för att det ska se ut som om de gör ngt för mig.. Bara gå dit och så glad ut helt enkelt.
Nu ska jag göra mig iårdning.
Ha en bra dag.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0