valborg då

Då var det valborg idag då...fast kommer inte märka så mkt av det för egen del, jobbar ikväll, å sen när man kommer hem lär jag va så trött så jag lär somna tidigt...min 6:e dag i rad att jobba nu, ledig imorrn å sen ska man vara igång igen...jaja, det går nog.
Igår kväll va johan å jag så trötta att vi somna redan innan 9, fast skönt var det. Dock är jag ändå trött, denna jäkla näsa aså...har iaf tage allsergitablett idag så får man hoppas på att må bättre.
Inte llika fint väder idag...får väl se om det kommer ngt regn, skulle på sätt å vis vara skönt, så allt pollen kunde lägga sig lite.
Ne, ska kolla lite bloggar nu, å sen blir det frukost.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0