baka

Ska ta å baka lite nu...tänkte jag skulle börjat för ca en halvtime sedan när Johan gick...men så fastande jag på en blogg med en himla massa recept på både kakor å mat...Och då kommer man ju bara inte ifrån datorn...så är det ju bara...
Men iaf, nu ska jag baka, se hur mkt jag orkar...är så trött...men blir iaf en sats med kärleksmums/snoddas/ eller som vi kallar det å gjort sedan vi var små, strösselkakor..bara för att vi alltid har strössel på..men idag blir det med riven vit choklad hade jag tänkt...se om det blir bra...hoppas, får väl dock se till så smeten över får svalna ganska mkt, annars lär ju chokladen smälta.
Ne som sagt...återkommer sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0