borde ha mer koll

Borde nog kolla min kalender liiiite oftare..jag som var så säker på att det var idag jag skulle till kvinnohälsan...så var det ju inte...det är imorrn jag ska vara där...så kommer bli lite stressigt...ska med pappa å träna imorrn runt 13..fast jag får kanske åka dit lite tidigare, johan kommer väl dit tidigast vid kvar över 1...vid 14 måste vi upp å duscha för att sen iväg...jaja...det löser sig...sen får jag koppla av hos T, som jag ska till imorrn eftermiddag.
Allt blir ju dock så jobbigt när man planerat efter en sak å sen blir det inte alls så...morr...men jag får skylla mig själv...blir mkt imorrn, möte med läraren, hem, äta ngt, träna, gyn..å idag inget...kanske ändå blir lite träning, tänkte först att det kanske är dumt eftersom dte blir imorrn, 2 dagar i rad är ju aldrig rikigt bra...aja...ska prata med Johan å se vad han säger..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0