en bra dag

Har haft en bra dag..åkte lite tidigare till syster å hennes kille, de höll på med smörgåstårtorna när jag kom...hjälpte till liiiite med pratade mest=)
Sen kom alla å vi åt, gott gott=) å så öppna de en massa presenter..herre gu så mkt fint de fick...nåja...sen fika, syster hade gjort en jätte fin tårta, typ nån slags kladdkakebotten med daim i tror jag å sen nån slags jordgubbsmousse...inget som jag åt, men den var jätte fin. Själv fick jag kladdkaka...tyvärr mitt i fikat så fick jag sån där extrem huvudvärk, kommer ju några få bakslag efter jag var dålig, men är sällan, tog mig iaf en tablett å efter nån halvtimme eller knappt det så hade värken släppt...skönt att det hjälpte..annars hade vi nog fått åka hem, men det slapp vi ju...åkte därifrån strax innan halv 7 tror jag...

Ja just det, det där jag skrev om tidigare att jag skulle göra å hoppades att jag skulle lyckas med var en choklad och jordgubbsmarmelad...så nu vet ni det=)
Kram kram på er.
Härligt med er nya som läser min blogg å härliga ni som kommenterar=) blir så glad så=)


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ah ne det var ju inte lika tidigt :D

2008-08-02 @ 20:27:34
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

åh va gott med smörgåstårta :D

2008-08-02 @ 20:42:41
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica [vardag, design och mkt mer]

Ny design? har en utlottning av en rosa design om du är intresserad.

2008-08-03 @ 01:27:56
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0